24 marca 2020

Zimowa Przygoda

Hejka! Mam nadzieję, że macie się dobrze. Jak już się domyślacie przychodzę do Was z relacją ze spotkania klubowego, które odbyło się 22 marca. Życzę miłego czytania!







Motywem przewodnim spotkania była zima a odbyło się ono w Dolinie Ukrytych Dinozaurów. Poprowadziła je Victoria Papatop czyli nasz Apap! Zjawiło się naprawdę dużo osób a spotkanie było bardzo ekscytujące i relaksujące.


Zaczęliśmy od prostej zabawy w "Pogoń za lisem". Muszę przyznać, że widok tylu graczy w krótkich koszulkach na zamarzniętym jeziorze był naprawdę zabawny. Ogień spotkania dopiero się wzniecał i konkurencja trwała trochę krócej. Mimo to i tak była dla nas zastrzykiem pozytywnej energii!


W kolejnym zadaniu podzieliliśmy się na 7-osobowe grupy. Prowadząca podarowała nam zagadki, które doprowadziły nas do konkretnych miejsc. Naszym zadaniem było zrobić sobie w nich kreatywne i pomysłowe zdjęcia a efekt końcowy robił wrażenie:








Kolejnym naszym wyzwaniem była sztafeta kończąca się przy Przepaści Popiołów. Zakończyła się ona stosunkowo szybko, ponieważ każdy pędził niczym błyskawica! 2 Grupy dojechały nawet w identycznym tempie. Krótko ale emocjonująco :D


Na koniec poprowadzono nas do Lodowego Lasu oraz okolic Skarbca Kamieniarza. Tam odbyły się dwie rundy w chowanego lub jak kto woli - Slendera na koniach! 
Gratuluję osobom, których kryjówek nikt nie znalazł, ponieważ były takie asy. Po zakończeniu zabawy zebrałyśmy się aby oficjalnie zakończyć Zimową Przygodę.

Kilka słów od prowadzącej: 
Pomysł na spotkanie narodził się przypadkowo grając w Star Stable. Od zawsze lubiłam Dolinę Ukrytych Dinozaurów za ten niezwykły klimat i małe natężenie graczy. W związku z tym, że było to moje pierwsze spotkanie chciałam, aby wszystko było dopięte na ostatni guzik dlatego już kilka dni przed miałam gotowy plan. Podzielenie uczestników na grupy miało ich zmusić do zintegrowania się i wspólnej rozmowy. Osobiście uważam, że spotkanie przebiegło zgodnie z moimi myślami i jestem pozytywnie zaskoczona, że przyszło na nie tyle osób.

My również dziękujemy za spotkanie jak i dotrwanie do końca posta. Życzę Wam miłego dnia oraz przesyłam pokłady pozytywnej energii od całego ND!


 -Dee   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz