10 kwietnia 2020

Witaj w Howling Abyss!

Gry wideo są bardzo ciekawym zajęciem. Bywają szkodliwe lecz jedno trzeba im przyznać - naprawdę oddziałują na naszą wyobraźnię! A co gdyby połączyć Star Stable i League of Legends? Pora się przekonać.


Spotkanie poprowadziła Karin Slowbridge czyli nasza kochana Rybcia!

Członkowie otrzymali przydzielone do nich postaci z League of Legends. Ich zadaniem było się za nie przebrać. Tutaj ograniczała nas tylko nasza wyobraźnia - ubierzesz się w standardową wersję a może w skórkę? Wybór należy do ciebie!


Spotkanie zaczęliśmy grą w Slendera w Forcie Pinta. Poprowadzone zostały 2 tury - jedna na plaży a druga w miasteczku.
Po pozytywnym rozpoczęciu wybraliśmy się do Opactwa Doyle'a i zaczęliśmy zabawę, która była główną atrakcją naszego spotkania.
Była ona symulacją trybu gry Aram z LoL'a. Podzieliliśmy się na drużyny i musieliśmy bronić lub zlikwidować Nexus przeciwnej drużyny. Mimo tego iż wydaje się to skomplikowane, wcale takie nie było a każdy z nas bawił się wyśmienicie!

Następnie skierowaliśmy się do Moorland, gdzie każdy z nas prezentował postać, którą reprezentował. Według ocen Jury ich uwagę najbardziej skupiły na sobie cosplay'e Karmy Zwiastunki Brzasku, Katariny oraz Czarodzieja Gwiazd Ezreala.
Gratuluję Kabi, Kacper oraz Apap!


Spotkanie zakończyło się w bardzo przyjemnej i klimatycznej atmosferze. Było bardzo kreatywne i myślę, że nie jednemu zapadnie w pamięć!



Kilka słów od prowadzącej: Ogólnie byłam specyficznie nastawiona do tego spotkania, ponieważ nie byłam pewna czy zabawa, którą wymyśliłam zostanie dobrze przyjęta; miałam mały problem z wytłumaczeniem o co mi chodzi, ale koniec końców się udało, a całość się podobała, z czego jestem zadowolona; ogólnie spotkanie uważam za udane, a zabawę za całkiem dobrą, wiem co muszę w niej poprawić, żeby była jeszcze lepsza.


   -Dee  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz